אביו של יוסף ז"ל: "הוא כתב לנו 'תודה שאתם משקיעים בי'"

    אסתי פלד No Comments on אביו של יוסף ז"ל: "הוא כתב לנו 'תודה שאתם משקיעים בי'"

    מרטיט: אביו של יוסף נעים ז"ל שנפטר אתמול בפתאומיות, סיפר לרב בן לולו ב'הפוך על הפוך': "הוא כל כך אהב את ה', את התורה, את תלמוד התורה; הוא כתב לנו 'תודה לאבא ואמא היקרים, תודה רבה שאתם דואגים לי ומשקיעים בי'. רציתי להודות לכם" | האזינו

    הילד יוסף נעים ז"ל צילום: באדיבות המשפחה
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: באדיבות המשפחה

    יהודה נעים, אביו של הילד יוסף נעים ז"ל שלא קם אתמול (שני) בבוקר, איבד את ההכרה ונפטר בפתאומיות שוחח עם הרב משה בן לולו ב'הפוך על הפוך'. "הוא כל כך אהב את ה', את התורה, את תלמוד התורה", סיפר האב ופרץ בבכי. "יש את המושג הזה שאומרים על ילדים כ'תינוק הבורח מבית הספר' – הרב'ה שלו היה פה וסיפר ברגע שהגיע הצילצול ללכת לבית, כולם תופסים את התיקים ויוצאים ויוסף היה שם את התיק, בודק אם הכיתה נקייה, היה מרים דברים מהרצפה ושם בפח. הרב היה אומר לו 'יוספי צדיק צריך ללכת', הוא היה אומר 'לא, הנה הרב יש פה עוד נייר'".

    האב המשיך וסיפר בכאב: "איך הוא היה מתפלל, כל תפילה שלו מילה במילה. תוך שלושה חודשים מאז שהתחיל כיתה א' התחיל לקרוא בצורה מופלאה, אות ועוד אות. לפעמים היינו אוכלים באיזה שהוא מקום וכולם ככה מברכים מהר, והוא היה מברך ברכת המזון מילה במילה, לאט לאט".

    האב סיפר פרט מרטיט: "ביום ראשון הייתה אסיפת הורים, ולקראת האסיפה הרב אמר לכל התלמידים לכתוב מכתב להורים וההורים יקבלו את זה באסיפת הורים. יום ראשון זה יום לפני שהוא נפטר ולמחרת הוא לא קם בבוקר. הרב מספר שהוא ישב וכתב את המכתב וכשהגיע הצילצול הרב אמר לו שיש כבר הפסקה, אבל הוא אמר 'לא אני רוצה לסיים לכתוב'. הוא כתב לנו 'תודה לאבא ואמא היקרים, תודה רבה שאתם דואגים לי ומשקיעים בי'. רציתי להודות לכם'", הוא כתב לנו.

    לאחר מכן אמר האב דברי חיזוק למאזינים: "לפעמים אנחנו רודפים אחרי שטויות, אחרי האגו ומאבדים לפעמים את המצפן לדברים החשובים בחיים. יוסף היה אוהב שלום, היה רואה מריבה הוא היה אומר 'למה אתה רב איתו, אתה יודע איזו עבירה חמורה זו?'"



    0 תגובות